A legveszélyesebb sütirecept

Ez a recept a neten keringett, én Tigris barátnőmtől kaptam. Aztán kipróbáltam, és sajna tényleg jó és tényleg működik. :) Igazán melegen finom, mert ha kihűl akkor gyorsan kiszárad, és olyan fojtós lesz. Mondjuk valami pudinggal vagy lekvárral úgy is finom úgyhogy hirtelenjött vendégnek vagy csak azonnali csokiigény kielégítésére tökéletes. :)

5 perces bögrés  csokis süti

      4 evőkanál  liszt
      1 csapott kávéskanál sütőpor
      4 evőkanál  cukor
      2 evőkanál  kakaó
      1  tojás
      3 evőkanál  tej
      3 evőkanál olaj vagy  olvasztott vaj
      3 evőkanálnyi  csokidarab (kihagyható, én 2 nagy evőkanál kókuszreszeléket tettem bele helyette)
      egy csepp vanília  aroma (vagy egy zacsi vaníliás cukor)
      1 nagy  bögre


Tegyük a száraz  hozzávalókat a bögrébe és keverjük jól össze. Adjuk hozzá a tojást is  és jól keverjük el. Öntsük hozzá a tejet és az olajat (vajat) és ismét  keverjük meg. Adjuk hozzá a csokidarabokat (ha használjuk) és a vaníliát és ismét keverjük meg.
Tegyük a bögrét a  mikrohullámú sütőbe és kapcsoljuk be 3 percre 1000 watton (magas  fokozaton). A sütemény felemelkedik a bögre széléig, de ne aggódjunk!  Hagyjuk kissé kihűlni és helyezzük  kistányérra.

És miért veszélyes? Mert  így csak öt percre leszünk attól, hogy éjjel-nappal csokis sütit  együnk!