Mikrós madártej

Ez is egy netes recept, az NLCafén találtam, van egy nagyon jó kis topik, a Sütik képpel nagyon aranyos és ügyes sütögetős emberkékkel, és ott terjedt kb egy évvel ezelőtt. Sajnos a névre nem emlékszem, hogy pontosan kitől másoltam le, de utólag is köszönöm! :) Onnan letöltöttem, és tényleg nagyon egyszerű és gyors. Eredeti módon még sose főztem madártejet, de azt tudom, hogy macerás, leég, összeesik a hab blablabla... Úh én asszem lusta módon maradok is ennél a verziónál... :)


1 1/2 liter tejhez.

6 tojás sárgáját,2 van.cukrot,1/2 cs van.pudingport simára keverem,egy-két kanál tejet merek hozzá.azzal is kikeverem.,a tejet megmelegítem a mikróban, /forró nem lehet ezt gondolom tudjátok/hozzáöntöm a tojássárgás keveréket és vissza a mikróba. 2  percenként kavarni kell.

Ezt addig ismétlem,míg a kellõ sûrüséget el nem éri.Mi sûrübben szeretjük a sodó részét,így ez alapján krémes állaga lesz.Aki hígan szereti,kevesebb pudingport tegyen bele.

A habot felverem egy mikrózható tálban,a végén 1 van cukrot is teszek bele,és egy kicsi cukrot is.Be a mikróba.Teljes teljesítményen 1/2-1 percre.A saját gõzében szépen megfõ.Kanállal beleszaggatom a sodóba.