Hbdzs palacsinta :)

Matyikánk már 9 hónapos, gyorsan megy az idő... :) Kicsi korától kezdve hordozókendőzünk, ami egy csodás dolog babának és anyukának egyaránt. Legalábbis én így érzem. :) Szerencsére nem csak én vagyok így ezzel, és három másik anyukával együtt megszerveztünk egy hordozós klubot is. :) Hétfőn az egyiküknél beszélgettük épp meg a klubos élményeinket, és ő sütötte nekünk ezt a palacsintát. Úgyhogy a recept Brigitől van. És ajánlom ezt a posztot Neki, Timinek és Anettnek. Meg persze Matyi barátainak: Julkának, Rózinak, Keninek, Lucának és Petikének, meg Misinek. :)

Hozzávalók:

2dl tej
1dl habtejszín
3tojás, külön véve a sárgája, és fehérje (én lusta módon egyben tettem bele, így is működött. :) D.)
fél teavaj a kisebből (ha nagy kocka van, akkor a negyede)
liszt (kb 300 g)

 

Mechanizmus:

tejet,habtejszínt,sárgáját, teavajat összekeverjük botmixerrel, és lassan öntünk hozzá lisztet. Addig adunk hozzá, míg kicsivel sűrűbb lesz mint a magyar palacsinta tészta állaga. Mikor kész van, felverjük a tojásfehérjét, és lassan beleforgatjuk a tésztába. Jön a serpenyő, olaj elvileg nem kell hozzá, de én szoktam az elsőhöz adni egy cseppet. Kisütés, nem odaégetés, nem leverés a munkalapról () és evés
Jó étvágyat!!!