Amerikai sajtos tészta

Ez nagyjából az a macaroni cheese, amit minden amerikai anyuka főz a gyerekeinek. Én csináltam belőle egy magyar verziót, kihagytam a szalonnát, nekem az már sok lett volna, viszont sokféle sajttal raktam össze. Nem egy diétás kaja, de néha kell ilyen is, és nagyon finom. :)

Hozzávalók:

  • 25-30 dkg tészta (én csavart csőtésztát használok, Matyinak ez tetszik :))
  • 2 dl tejföl
  • 1 doboz Medve Mesterfogás vagy 25 dkg más krémsajt
  • 10 dkg reszelt trappista
  • 10-15 dkg reszelt füstölt sajt
  • só, bors

Elkészítés:

A sütőt előmelegítjük. A tésztát feltesszük főni a zacskóján ajánlott ideig. Közben abban a jénaiban, amiben sütni fogjuk a tésztát összekeverjük a tejfölt a krémsajttal és a reszelt sajtok felével, megsózzuk és megborsozzuk. Mikor megfőtt a tészta beleöntjük azt is, és összekeverjük, ha nagyon nem akarna keveredni, akkor a tészta főzővizéből egy pár evőkanálnyit tegyünk hozzá. Mikor elkeveredett, akkor rászórjuk a tetejére a többi reszelt sajtot és 20-25 perc alatt összesütjük.