Barackos, darás kevert süti

Sok volt a zene mostanában, úgyhogy jönnöm kéne pár recepttel, mielőtt az a pár ember is megun, aki olvassa néha a blogomat. :D Csak mostanság ilyen zenés lelkiállapotban vagyok, úgyhogy azért lehet, hogy pár zene lesz még. :D Na de akkor a recept. Jöttek a hordozós csajok, nekik kellett valami, volt barackom is, ez a recept szimpi lett, és így kipróbáltam. Arra figyeljetek, hogy várjátok ki azt a 15-20 perc állást a tésztával, amit a recept ír. Én ezt őszinténszólva kifelejtettem ma... :D Nem lett így se rossz, de azért itt-ott érezni benne keményebb daraszemcséket. :D Szőke vagyok, na... Mostanság meg főleg... :D :D

Hozzávalók:

  • 5 dkg olvasztott vaj
  • 7 dkg cukor
  • 10 dkg liszt
  • 1 tk sütőpor
  • 10 dkg dara
  • 250 g joghurt
  • 2 tojás
  • sárgabarack vagy egyéb gyümölcs a tetejére

 

Elkészítés:

A sütőt előmelegítjük. A vajat megolvasztjuk, és minden egyebet belekeverünk a gyümölcs kivételével. Na itt jön az, hogy egy 15-20 percre állni hagyjuk a tésztát, hogy a dara megpuhuljon. :) Aztán sütőpapíros tepsibe öntjük, a tetejére tesszük a fél barackokat vágott felükkel felfelé. Kb. 20 percig sütjük közepes hőmérsékleten.