Tésztasaláta

Hétvégén volt egy napom. :) Az enyém volt, boldog voltam, vagyok.... Szeretnék így maradni és szeretnék még sok ilyet.... Huhh, na ennyit a vallomásokról, írjunk receptet mielőtt megkapom, hogy kevés a recept és sok a duma meg a zene... :D :D Szóval valamiért azt hittem, hogy a tésztasalátát már megírtam receptként, de még nem, úgyhogy most itt az ideje. Fogok ilyet csinálni valamikor. :)

Hozzávalók:

  • 250 g farfalle (masni) tészta
  • 150-180 g salátacsík (ezt én zacskósból szoktam... :))
  • 2-3 nagy paradicsom felkockázva
  • 2 kaliforniai paprika szintén felkockázva, lehetőleg különböző színűek
  • fél kígyóuborka kockázva
  • egy lilahagyma, fél karikákra vágva
  • 1 üveg zöld, mag nélküli olajbogyó
  • 1 gombóc mozzarella vagy 1 doboz fetasajt
  • olívaolaj
  • bazsalikom, oregánó, só, frissen őrölt bors

Elkészítés:

A tésztát megfőzzük sós vízben a zacskón lévő idő alapján. Közben egy nagy, lezárható tálba beleöntjük a salátacsíkokat, a kockázott paradicsomokat és paprikákat, az uborkát,a hagymát (ez persze ki is maradhat, ha valaki nem barátkozik a hagymával :)), az olajbogyót és a felkockázott sajtot. Két kanállal összekevergetjük valamennyire. Mikor megfőtt a tészta, leszűrjük aztán azt is beleöntjük, aztán az egészet meglocsoljuk olívaolajjal, megsózzuk (ha fetasajt van benne, akkor óvatosan, mert az eleve sós!), megborsozzuk, kicsi bazsalikom, oregánó rá. Aztán lezárjuk a tálat vagy dobozt, amibe belepakoltuk a cuccokat, és jól összerázzuk. Aztán mehet a hűtőbe pár órára, és lehet enni. Ez egy elég méretes adag, a zöldségek arányain meg persze lehet ízlés szerint változtatni, én kb. így szoktam. Kivéve mikor máshogy vannak itthon cuccok... :D Az olajbogyót meg a sajtot ne hagyjátok ki, az azért hiányozna belőle. :)