Paradicsomleves

Na ez az a kaja, amit az én gyerekem bármikor, bármilyen mennyiségben képes enni...Már azt is pontosan tudja, hogy miket kell hozzá előpakolni, és simán sorolja, hogy milyen sorrendben kell az edénybe öntögetni dolgokat. Nagyon ügyes. :) És ennek az az eredménye, hogy kb 3 naponta paradicsomlevest eszünk... :D :D

Hozzávalók:

  • 1 doboz (500 g) paradicsom paszta (kockadobozos, nem ízesített, a sparos pl nagyon jó)
  • kb. ugyanennyi víz
  • 1 pici olívaolaj
  • só, bors, oregano, bazsalikom (bazsalikomból ha van friss, akkor abból is egy ág)
  • 1 marék tészta (én ditali liscit szoktam tenni bele, de összetört makarónitészta vagy betűtészta is teljesen jó)

Elkészítés:

A paradicsomot meg a vizet beleöntjük egy edénybe. Én azt szoktam, hogy a vizet a paradicsom dobozával mérem ki, így nem marad benne semmi biztosan. :) Aztán bele egy pici olívaolaj, a fűszerek, és mehet főni. Mikor felforrt, akkor beleteszem a tésztát,és annak a főzési idejéig főzöm.