Meg kéne főzni_Nők Lapja Konyha 2014.06.

Úgy döntöttem, hogy csinálok egy új rovatot a blogon. Nem, eddig tényleg nem voltak rovatok, csak ez olyan jól hangzik... :D Na az a lényeg, hogy előfizetésem van két főzős újságra, a Nők Lapja Konyhára és a Good Foodra, ja meg a Stahl magazinra is, szóval akkor három. Mindig mikor végignézegetem őket találok benne pár receptet, amit akkor úgy gondolok, hogy hú meg kéne csinálni, mert tökjó, de aztán elfelejtem, és nem lesz belőle semmi. Vagy hát jóval kevesebből. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy lefényképezem ezeket, és a képeket felpakolom, aztán mikor nincs ötletem mit főzzek, majd ezekből válogatok. Na ez vagy jó ötlet lesz, vagy nem, majd meglátjuk. :) Úgyhogy akkor kezdem is a június Nők Lapja Konyhával.

Fetás csirke baconbe tekerve (tök egyszerű, de nagyon jó ötlet)

2014-06-09 22.53.55.jpg

Sárgabarackos gombóc (azt hittem ezek a gyümölcsös gombócok mind krumplis tésztásak, de ez nem, úgyhogy meg kéne próbálni)

2014-06-09 22.56.32.jpg

Padlizsános-kolbászos penne (van itthon grillkolbász, kellene vennie gy padlizsánt, és meg is van az ebéd)

2014-06-09 22.55.44_1.jpg

Málnás-citromos sajttorta (mivel a csokisnak nagy volt a sikere, kellene gyümölcsös verziót is gyártani)
2014-06-09 22.55.00_1.jpg

Fagyi, fagyi, faaagyiiiii (főleg az első meg a negyedik ragadott meg)2014-06-09 22.55.12.jpg