Díjat kaptam :) :) :)

Eszti barátnőm, padtársam :) ír egy király blogot, Masziblog néven fut. Érdemes megnézni, jók a témái, és nagyon jól vannak megírva. Büszke vagyok rá, hogy ilyen tehetséges barátnőm van! :) :)

És jelölt egy díjra, aminek Liebster Blog Award a neve és ezt nagyon köszönöm neki. :) :) Tökjól esik kicsike főzős blogként díjat kapni. :) :)

liebster.png

 

Ha kíváncsiak vagytok rólam mit érdemes tudni és mik a kérdéseim, lapozzatok! :) :)

Szóval 10 dolog, amit nem sokan tudnak rólam:

1. Tudom magamról, hogy túl sokat beszélek.

2. Kiskoromban, ha megkérdezték, hogy mi akarok lenni, azt mondtam, hogy anyuka. :)

3. Mivel ilyen fura nevem van nagyjából 7-8 éves koromig azt hittem, hogy nekem nincs is rendes névnapom, hanem csak a szüleim találták, ki, hogy november 10-én legyen, mert a Réka barátnőmnek is akkor van.

4. Matyi neve Lili lett volna, ha kislány lesz.

5. Egyszer majdnem volt egy összeomlási partim, de nem lett, mert nem omlottunk össze. :)

6. Életemben egyszer voltam annyira szerelmes, hogy 1 hónapig nem ettem konkrétan semmit. 

7. Az öcsém a kedvenc emberem a világon (a Matyi után, de ő más kategória).

8. Nekem vannak a világon a legjobb kollégáim, és emiatt (tudom, hogy perverz dolog de) imádok az irodában lenni.

9. Imádok argentin tangózni.

10. Durván csoki és nutella függő vagyok. 

 

És a kérdéseim Esztitől:

1. 2010 májusában kezdtem ezt a blogot.

2. Amit épp főzök és jól sikerül azt írom meg. Meg az aktuális hangulatomhoz kapcsolódó zenéket teszem még fel. :)

3. Csak két dolgot vinnék. Matyit, mert nélküle nem vagyok, és egy olyan speckó GPS jeladót, amivel 1 napon belül megtalálnak minket, mert gyűlölnék lakatlan szigeten lenni.

4. Hú de jó kérdés. :) Mindig sok van. Coelho: Tizenegy perce nagyon fontos könyv az életemben. Alapvetően megváltoztatott dolgokat bennem, mikor olvastam. Tudom sablonos és nem menő Coelhot olvasni mostanság, de ez tényleg hatásos könyv. Ó meg tudom. Esterházy Péter: Egy nő. Na az alapmű.

5. Egyértelműen délre. :) Tengert akarok, napsütést, olasz kisvárosokat. :) :) :)

6. Konkrét példaképem nincs, nem szeretek másokat követni. De több olyan ember van, aki meghatározó az életemben.

7. Is-is. Van kedvencem mindkettőből.

8. Jól vagyok itt, ahol vagyok, nem mennék más korba. 

9. Tejeskávé nagy bögrében, csokiöntettel. 

10. Igen, nagyon. Van még két blogom, az egyik talán majd oda vezet, de egyelőre az nem nyilvános. A másik nyilvános a Mai Matyi. Ezt nézzétek meg, szerintem vicces. :)

 

És az én kérdéseim:

1. Miért kezdtél blogot írni?

2. Mi szerettél volna gyerekkorodban lenni?

3. Van valami érdekes hobbid? Ha igen, micsoda?

4. 10 év múlva mit szeretnél a blogodon látni?

5. Ha kapsz egy üveg nutellát mennyi idő alatt fogy el? (őszintén!!)

6. Mit szeretsz legjobban enni?

7. És mit szeretsz legjobban sütni-főzni?

8. Meglepődtél, hogy a szabályok ellenére csak 8 kérdést írtam? :D :D

 

És az én választottaim:

 

Valami finomat - Bodza

Lilyogini - Lili Zsuzsi

Anyalélek - Margit

Gasztroságok - Livi

Rejtelmek - Evcsi