Bounty tejbedara

Múlt vasárnap semmi kedvem nem volt főzni magamnak normális kaját főzni, úgyhogy egy ilyet alkottam. :) Matyi érdekes módon nem szereti igazán a tejbedarát, pedig én gyerekként imádtam. Meg végülis most is... :D :D A recept semmi nagyon extra, de jók az arányai. Jó és gyors édesség olyan alkalomra, amikor az ember elpusztul valami cukrosért... :D :D

Hozzávalók:

  • 5 dkg dara
  • két púpos evőkanál kókuszreszelék
  • egy púpos evőkanál kakaópor
  • fél l tej
  • 4-5 dkg cukor

 

Elkészítés: 

A darát, a kókuszreszeléket és a kakaóport összekeverjük egy edényben, felöntjük a tejjel, és feltesszük főni kislángon. Kevergetjük sokat (a kakaópor miatt az elején muszáj is keverni, hogy jól nézzen ki). Mikor kezd besűrűsödni (kb. 8-10 perc), beletesszük a cukrot, azt is elkeverjük, és innentől addig főzzük, amíg olyan állagú, ami szimpi. :) Van aki folyósabban szereti a tejbedarát, én szeretem ha jó sűrű, úgyhogy még kb. 5 percig főztem. A szátokat ne égessétek el! :D :D