Zabpelyhes kókuszos muffin

A múltkor a Matyi megint kinyitott egy doboz joghurtot, és otthagyta. Mivel megenni nekem se volt kedvem, gondoltam kezdek vele valamit, mégse dobjuk ki. Rákerestem a joghurtos muffinra a nosalty-n, és ezt dobta ki. Mivel nekem kevesebb joghurtom volt, így kicsit csökkentettem a mennyiséget. Nagyon finom lett, és mivel nincs benne liszt, elég könnyű is. :) Nem szeretem a mesterséges édesítőt, úgyhogy nyírfacukor volt benne, és tökjó lett. Ebből a mennyiségből 10 muffinunk lett, gyorsan el is kopott. :)

Hozzávalók:

  • 1 doboz (150-200 g-os) natúr joghurt
  • 1 joghurtos doboz zabpehely
  • 1 joghurtos doboz kókuszreszelék
  • 3 ek kakaópor
  • 1 tk sütőpor
  • 3 ek méz, cukor vagy nyírfacukor
  • 3 tojás
  • 3 ek olaj vagy kókuszolaj

Elkészítés:

A sütőt előmelegítjük. A hozzávalókat összekeverjük, muffinpapíros tepsibe tesszük, és kb. 15-20 perc alatt megsütjük.