Avokádós csokikrém

Olyan jó diétás csokikrémet csináltam! Cukor szempontjából nagyon diétás mert csak a csoki számolós, de az avokádó nagyon belassitja. A kalória már nem olyan diétás benne persze, de ch szempontból totál az. Lehet kicsit kevesebb csokival még habosabb lesz, legközelebb megpróbálom csak 100-120 grammal.

Ez volt az alaprecept és az ötlet: https://www.jamieoliver.com/recipes/easter-recipes/chocolate-avocado-mousse/

Hozzávalók:

 

  • 150 g olvasztott etcsoki
  • 1 avokádó
  • 1 ek kakaópor
  • 1 zacskó zero vaníliás cukor
  • 2 tk eritrit
  • 75 ml tej (ezt a csokihoz tettem olvasztaskor)

 

Elkészítés:

Az avokádót leturmixoltam (na ez nem egyszerű, sokat kell razogatni, mert felcsapja az oldalára), a csokit megolvasztottam a tejjel, aztán mindent beöntottem az avokádó mellé és turmix. Párszor le kellett szedni a turmix oldaláról, de a végére jó lett.