Talán...

Talán várnom kéne ezzel
Talán mindent most akarok
Talán túl sok mindenkim van
De most egyet sem tudok

Talán születni kell erre
Talán bele tanulok
Talán négy szék közül végül én is
A földre huppanok

Talán jobb lenne ha tudnád
Talán mégsem mondom el
Talán őszinte tudok lenni
Ha más nem akkor mikor kell

Talán tarka álom lenne, hogy
Talán találkozunk még
Talán találok magamnak
Aki legalább annyit ér

Talán túlbecsüllek téged
Talán fele annyit sem érsz
Talán bátor ember vagy
De most látom rajtad, hogy félsz

Talán megváltoztunk mi is
Talán csak régen működött
Talán újra kéne élni és látni
Mi volt kettőnk között


Talán pár év múlva én is
Talán máshogy látom ezt
Talán nem is volt ez más
Csupán az élettől egy teszt

Talán elvéreztem rajta
Talán minden helyes volt
Talán büszkének kéne lennem
Vagy ez csak egy jó nagy szégyenfolt

Talán szemet szemért elven
Talán bosszút kéne állj
Talán nekem kell vigyáznom
Hogy hülyeséget ne csinálj

Talán a hülyeség volt a titka
Talán attól volt ez szép
Talán hülyeségek nélkül az egész
Fabatkát sem ér

Talán én jöttem ki jobban
Talán te szívtad ezt meg
Talán jót kéne röhögnöm
De mosolyogni sem merek

Talán te biztos vagy magadban
Talán csak én inogtam meg
Talán mindentől erősebb leszek
Ami nem öl meg


Talán véget ért már
Talán csak most kezdődik el
Talán jó ahogy most van
Talán én rontottam el
Talán elmondhatnám
De senki nem figyel
Talán jobb is lenne
Ha minden így múlna el

Minden így múlna el (Így múlna el) x6
Talán véget ért már
Talán csak most kezdődik el
Talán jó ahogy most van
Talán én rontottam el
Talán elmondhatnám
De senki nem figyel
Talán jobb is lenne
Ha minden így múlna el

 

Grandpa's wine együttes, https://www.grandpaswine.hu/#