Mustáros-borsos husi

Ez az Áron kérése volt, elolvastam pár receptet, aztán improvizáltam. :) Elég nagy sikere lett, úgyhogy bekerül a repertoárba. :) Rizst főztem hozzá meg friss salátát csináltam, de krumplival vagy sült zöldséggel is jó lehet. :)

Hozzávalók:

  • fél kg csont nélküli husi (én csirkemellel csináltam)
  • 1,5 ek olívaolaj
  • 3 nagy evőkanál mustár
  • frissen őrölt bors

Elkészítés:

Előmelegítjük a sütőt. Egy edényben dolgozunk, hogy ne kelljen mosogatni, és ne legyen veszteség se. :) Szóval elővesszük azt a jénait, amiben sütni akarjuk a husit. Beletesszük az olívaolajat és a mustárt, jól összekeverjük, jól megborsozzuk és kicsit megsózzuk. Utána fogjuk a csirkemelleket, megmossuk, ollóval beledaraboljuk ebbe a szószba és jól belekeverjük, hogy mindenhol befedje. Így gyakorlatilag csak egy ollót és egy kanalat kell elmosnunk. :D Aztán még egyszer megborsozzuk a tetejét és betesszük a sütőbe, és 35-45 perc alatt megsütjük.