Kicsit...

Én már csak arra várok, hogy elmúlj
Hogy elmúlhassak én is
Én nem hittem volna, de végül
Igazad lett mégis

Mert máshogy látlak téged és te is
Máshogy látsz már engem
Amit úgy megkedveltél az
Már nincs meg bennem
De van helyette más

Egy kicsit megváltoztam
Egy kicsit másfelé, mint te
Látod nem is hasonlítunk már
Szinte semmibe

Egy kicsit lassabb minden
Egy kicsit túl sok lett a kérdés
Egy kicsit úgy érzem, hogy
Ott van köztünk az a három lépés

Hiába élek túl egy járványt
Hogyha másnap az utcán, egy banánhéjon
Megcsúszva szörnyethalok
Hiába győztem le a sárkányt
Ha a királykisasszony
Egy másik miatt faképnél hagyott
Hiába tudom, hogy mit kéne tenne
Mire odajutok nincs hozzá kedvem

Egy kicsit elvesztettél
Egy kicsit elvesztettelek
Egy kicsit úgy érzem, hogy
Magamnak ártok, ha téged mentelek

Egy kicsit megfáradtam
Egy kicsit beleuntam már abba
Hogy mindig az szívja meg
Aki a többet adta

Hiába élek túl egy járványt
Hogyha másnap az utcán, egy banánhéjon
Megcsúszva szörnyethalok
Hiába győztem le a sárkányt
Ha a királykisasszony
Egy másik miatt faképnél hagyott
Hiába tudom, hogy mit kéne tenne
Mire odajutok nincs hozzá kedvem


Vagy kedvem még csak volna
De a türelem fogyott el
Hidd el kivárnám a végét
De már nem érdekel
Nem érdekel, hogy kezdtük
Vagy, hogy hol rontottuk el
Hogy mi lehetett volna ebből
Hidd el az sem érdekel
Én sosem vágytam többre
Mert mindig én voltam a plusz egy fő
Egymást tettük tönkre
Most inkább mentsük, ami menthető

Én már csak arra várok, hogy elmúlj
Hogy elmúlhassak én is

 

Grandpa's Wine: Kicsit