Káposztasaláta KFC módra

Ez az a saláta, amit Anyuci szülinapjára csináltam. Én most dupla adagot gyártottam, de az óriási mennyiség, kb 2,5 kiló. :D Szóval a szimpla adag is jóó kiadós. :) Finom, édeskés saláta, a zöldségekből egy kicsit többet is elbír ez az öntet mennyiség. De amúgy én megőrültem tőle, mert igaz, hogy géppel csináltam, de tele volt az egész konyha picurka káposztaforgácsokkal... :D :D Úgyhogy daraboló gép nélkül én nem ajánlom, hogy nekiálljatok, de persze semmi nem lehetetlen. ;)

Hozzávalók:

  • 70-80 dkg nagy lyukú reszelőn aprított fejes káposzta
  • 2-3 ugyanolyanra aprított répa
  • 1 nagyobb hagyma apróra vágva

Öntet:

  • 0,7 dl cukor
  • fél teáskanál só
  • fél mokkáskanál frissen őrölt bors
  • fél dl tej
  • 1 dl majonéz
  • 1 kis doboz tejföl
  • kb. 3 evőkanál citromlé


Elkészítés:

A zöldségeket géppel vagy mazochista módon kézi reszelővel összedarabolom. :D Az öntet összes hozzávalót alaposan összekeverem egy nagyobb tálban. Hozzáteszem a zöldségeket, azzal is átkevertem, majd letakarom, és hűtőben érlelem néhány órát.