Workshopos pogácsa

Akkor most jöjjön egy sós recept. Ez az egyik legegyszerűbb és legjobb pogirecept, amit eddig sütöttem. Gyorsan  megvan és általában gyorsan el is fogy... :) Azért workshopos pogi a neve, mert ilyet sütöttem egy nagy adaggal a májusi salsa workshopra, vasárnap bevittem az egyik órára, és kb. 5 perc alatt elfogyott az összes. :) Aztán küldözgettem a receptet a lányoknak.

Hozzávalók:

20 dkg vaj folyósra olvasztva

fél kg liszt (én 20 dkg rozslisztet és 30 dkg sima lisztet használtam most, de általában csak sima lisztet használok, úgy talán még jobb, sajtosabb :))

1 kis pohár tejföl

15-20 dkg reszelt sajt

1 zacskó sütőpor

só ízlés szerint

Ezeket mind összekeverni fakanállal egy tálban, aztán 1-2 órára vagy egy éjszakára betenni a hűtőbe. Utána bekapcsolni a sütőt 170 fokra, ujjnyi vastagra nyújtani a tésztát, bevagdalni, szaggatni és kb 12 perc alatt megsütni. plusz sajtot lehet szórni a tetejére, de elég sok van benne is, ezzel sok idő spórolható. :)
Kb 2 gáztepsinyi pogi lesz belőle.