Joghurthab

Ez a recept bár nem egy nagy ügy, az én fejemből pattant ki. Kitaláltam, hogy szeretnék valami gyümölcsös habot csinálni, minél kevesebb alapanyaggal, nem akartam túlbonyolítani. Elsőre nem jött össze, aztán kitaláltam ezt, és nagyon bevált. Vittem már vendégségbe is, csináltam belőle tortára krémet/habot, mindenghogy sikeres volt. A tortára is teljesen tökéletes, csak akkor kell bele habfixáló, hogy ne csússzon szét. Ja és ez egy elég nagy adag, 4-5 ember simán megkínálható belőle. Kivéve, ha a Dani nevű unokaöcsém is az egyik vendég, mert ő simán benyomja a felét együltő helyében. Aztán 5 perc múlva a másik felét... :D

Hozzávalók:

  • kb. 4 dl habtejszín vagy cukrozatlan Hulala(növényi tejszínpótló)
  • egy fél literes epres(vagy akármilyen más) joghurt (ha van még otthon maradék, és kicsit több, az sose gond)
  • 4-5 evőkanál cukor vagy Canderel (ízlés szerint)
  • fagyasztott vagy friss bogyós gyümölcsök

Elkészítés:

Tejszínt felverni géppel, amikor már jó krémes, de még nem nagyon kemény, akkor hozzáönteni a joghurtot és a cukrot, még géppel verni hogy összeálljon. Belekeverni  a gyümölcsöt (ezt már nem géppel, hanem kanállal ). Kis időre hidegre tenni behűteni. Ennyi.