Kőszegi kebab ajánló és husi recept

Na ez megint nem lesz egy nagy recept, inkább csak egy jó ötlet. Onnan jutott eszembe, hogy ma kimentünk Kőszegre kebabot enni. Amúgy megjegyzem, hogy Vas megye, de lehet, hogy az ország legjobb kebabját Kőszegen a Kársz Kebabban lehet enni a Fő téren, ahol egy örmény srác csinálja a kebabot eredeti örmény recept alapján. Én amúgy nem szeretem a kebabot, még Törökországban is csak akkor ettem meg, ha nagyon nem volt más választásom, de ez isteni. Persze utána mindig rosszul vagyok tőle, mert a gyomrom nem jól viseli a bárányhúst, de nagyjából egy évben egyszer megkockáztatom. Idén ez ma volt, úh most fáj is a hasam, dehááát valamit valamiért. :) Szóval ha Kőszegen jártok ne hagyjátok ki!!!

Na a kitekintés után itt a recept :), amit viszont az Arany Strucc étteremben lehet enni. Ezt egy Torkos Csütörtökön ettem itt, még mikor Kőszegen dolgoztam, úgy hívják feléjük, hogy Párizsi pulyka "RUBI" módra.

- pulykamellszeleteket kiklopfolni, fűszerezni,

- kicsi olívaolajon szépen megsütni - én így szoktam itthon, de a Struccban liszt-tojásba forgatva sütik olajban,

- mikor még forró, akkor tányérra tenni, vastagon megkenni tejföllel, és jó bőven megszórni reszelt sajttal,

- ők krokettet ajánlanak hozzá, de rizzsel vagy zöldségekkel is tökéletes. :)