Citromfagyi

Ennek a posztnak inkább azt a címet kellett volna adnom, hogy " A citromfagyi, ami sehogy az életbe nem akart elkészülni..." :D :D :D Most már amúgy mindjárt végez vele a fagyigép, szóval azért lesz belőle valami, de kikészített rendesen, mit ne mondjak... Elsőre olyan sima ügynek néz ki: 3 hozzávaló, citromot facsarsz, habot versz, keversz egyet, fagyigép. pont.... Na ebből amit el lehet hibázni, azt elhibáztuk... :D Kifacsartam a citromokat, lereszelgettem a héjukat, aztán betettem a tejszínt a robotgépbe, ami úgy tűnik nem volt jó, mert semmi perc alatt túró lett belőle. Úgyhogy az ment a kukába, a citromlé a hűtőbe, mi meg a boltba tejszínért újra. Mikor hazaértünk Áron egy elegáns mozdulattal beleborította a citromlé 3/4ét az ebédről maradt raguba (szerinte így finomabb lett, hááát én nem tudom.... :D), úgyhogy kezdtem újra a facsarás-reszelés-habverés kombót... Végülis most összejött, kikeveredett az alap, csak most meg a gépből nem akart a fagyigépbe belemenni, 3 tálat pacsáltam össze mire a nagy része a fagyigépben végezte, viszont a pult már úszott. De azt azért meg kell mondanom, hogy finomnak tűnik, nagyon kíváncsi vagyok az eredményre!! :D Na recept. :D

Hozzávalók:

  • 3 citrom
  • 2 tubus cukrozott sűrített tej (340 g)
  • 4 dl tejszín

Elkészítés:

A citromok héját lereszeled, a levét hozzáfacsarod, összekeveres. Robotgépben felvered a tejszínt habnak, hozzányomod a sűrített tejet és hozzáöntöd a citromlevet. Még egyet keversz rajta a robotgéppel, beleöntöd a fagyigépbe (vagy itt mélyhűtőbe teszed és fél óránként átkevered botmixerrel), és innentől a fagyigép dolgozik. (Ugye, hogy egyszerűnek tűnik? Csak ne kövessétek el az én hibáimat... :D :D :D)

UPDATE: A sok hülyeség ellenére érdemes nagyon megcsinálni, ritka finom citromfagyi.... :)