Ez van...

Nagy szavak és nagy találkozások
Hosszú éjszakák után még hosszabb józanodások
Elcsattant csókok és pofonok után nagy szabadkozások
Talán nem is lenne rá jogom, de csak hogy tudjátok, én nem haragszom rátok

Hogy ha jóban vagy valakivel a szép emlékek, hogyha rosszban, akkor a rosszak
Maradnak meg ne hidd el az emberek ekkorákat nem változnak,
Ettől tartunk ott ahol tartunk, hogy odatartjuk a másik arcunk és
Nem érdekel, hogy ki mit mond nekünk is megvan a saját harcunk


Tudod, én inkább táncolok vékony jégen, mint a penge élén
Mindenkinek csak egy élete van, hogyha hagynátok, én élném
Ha érdekelne a véleményed hát hidd el hogy kikérném
De ha nem teszem, amihez kedvem van, azt bánnám a legvégén

Mert te mondtad már nekem párszor azt, hogy oké aztán mégse
Aztán mégis aztán mégse, vajon el vagyunk-e már késve
Jó lenne tökéletesnek lenni, de hát nem vagyok szent én se
Mindenkinek az élete során van pár jó nagy tévedése

 

Grandpa's Wine: Mégse