Kókuszos keksz

Mikor karácsony előtt sütögettem a kekszeket eszembejutott, hogy kókuszos kekszem nincs még, és kellene találni valami jót. Úgyhogy egy kis netes kutakodás után találtam is egy szimpit, amit először is lefeleztem, átdolgoztam egy kicsit, és így is két tepsinyi finom keksz lett belőle. Érdemes megsütni, ropogós, de nem száraz, nagyon jó recept. :)

Hozzávalók:

  • fél bögre olaj
  • 2 tojás
  • 1 bögre cukor (én fele barnacukorral csináltam)
  • 1 bögre kókuszreszelék
  • 1 ek vaníliáscukor
  • 1 bögre zabpehely
  • fél bögre dara
  • 1 bögre liszt
  • 1 tk sütőpor
  • pár ek víz összeállítani
  • egy marék mazsola (ez ki is maradhat)

Elkészítés:

A sütőt előmelegítjük. Az olajban elkeverjük a tojásokat, belekeverjük a cukrokat, aztán hozzáöntjük a többi hozzávalót, és kanállal összekeverjük. Vizet annyit adunk hozzá, hogy tömören összeálljon a tészta, ne morzsálódjon. Aztán golyókat gyúrunk belőle, lelapogatjuk kb fél cm vastagra, és 10 perc alatt megsütjük közepes lángon. Ezt a tésztát is lehet hűtőben tárolni egykét napig a sütésig vagy fagyasztani is.