Shrek süti

Óó egy nagy családi kedvenc. :) Osztatlan sikert arat bárhol és bármikor. Nem egy diétás darab, de abbahagyhatatlan. :) És nem mellesleg még jól is néz ki. Kicsit hosszadalmas megcsinálni, sokat kell gyurmákolni, gyerekprogramnak pl. ideális, imádni szokták. :) Ezt Anyucinál ettem először, ő adta a receptet, aztán a zöld rész titkát Anita, a kőszegi volt kolléganőm mondta meg, hogy nem mindegy milyen mandulaaromával dolgozik az ember. Most vettem ebből a bizonyos nagyon zöldből 1,5 litert, az sztem még egy pár évig elég lesz... :)
 

Hozzávalók:

500 g kekszmorzsa

300 g porcukor

1 kocka Ráma olvasztva(250 g)

kb. 10 evõkanál tej

Ezeket összekeverni,összegyúrni. Kétfelé szedni.

Egyik felébe(zöld): 1/3-fél zacskó kókuszreszelék, keserű mandulaaroma(kis üveges, jó zöld, Metroban kapható), hogy jól gyúrható legyen.


Másik felébe(barna): 4 evõkanál cukrozatlan kakaópor, rumaroma.

Rétegezni (én kapcsos formában szoktam, mert abból könnyû kiszedni): barna réteg, zöld réteg, csokimáz a tetejére. Egy éjszakát/fél napot álljon a hûtõben, hogy megszilárduljon.

Egy kis videó hozzá :):