Banános muffin

Most visszanézegettem a posztjaimat, és mit találtam? Egy banános csokis muffint. :D Ez, amit most beteszek egy másik, ami az előnye az előzővel szemben, hogy pont egy muffintepsinyi. Gondolom az előző is finom volt, különben nem írtam volna be, de ez tuti, hogy nagyon jó. Van az a korábban már emlegetett rukkoláról beszerzett muffinos könyvem, ez is abból van kicsit átformálva. És azt hiszem abból több mindent is meg fogok sütni, mert eddig mindegyik sikeres volt. :)

Hozzávalók:

  • 6 dkg vaj
  • 2 nagy ek méz
  • 30 dkg liszt
  • 7 g sütőpor
  • 10 dkg barna cukor
  • 3 banán
  • 1,2 dl tej
  • 2 tojás
  • 5-7 dkg darabolt csoki (vagy amennyi van épp elfekvőben)

Elkészítés:

Előmelegítjük a sütőt, a muffinsütőbe bepakoljuk a papírokat. A vajat és a mézet összeolvasztjuk a mikróban, közben a banánokat villával összenyomkodjuk. Hozzámérjük a mézesvajhoz a lisztet, sütőport, barnacukrot, aztán beleöntjük a banánpépet, tejet és hozzáütjük a tojásokat. Kanállal összekeverjük, a végén pedig belekeverjük az összetört csokit is. Ilyentájt nagyon jól lehet a Mikulásokat feláldozni, bár bevallom én tegnap, mikor rendetraktam a kajáspolcaimon egy nyuszicsokit találtam, és azt tettem bele ebbe a sütibe. :D Szóval ha mindent összekevergettünk, akkor beletöltjük a muffinpapírokba és tűpróbáig/kb. 15 percig sütjük.